مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-25سياسي

حقوق بشر بهانه معاندین است


رییس سازمان زندان ها خطاب به پرسنل سازمان زندان ها گفت: در اطلاع رسانی صحیح به عنوان یک رسالت خطیر، شیوه و مجاهدت شهید آوینی را الگو قرار دهید؛ - رییس سازمان زندان ها خطاب به پرسنل سازمان زندان ها گفت: در اطلاع رسانی صحیح به عنوان یک رسالت خطیر، شیوه و مجاهدت شهید آوینی را الگو قرار دهید؛ نه فقط فرهنگسازی کنید بلکه هدایت افکار را توام با راستگویی و تعهد، در جهت ارتقاء زندانبانی و آگاه سازی جامعه بدست گیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در نشست تخصصی مدیران روابط عمومی ادارات کل زندان های سراسر کشور با اشاره به اهمیت اقدامات حمایتی گفت: ما در مدیریت زندان ها در دو جبهه باید جدی تر وارد میدان شویم از طرفی به دنبال اجرای رسالت های حمایتی و تربیتی درقبال زندانیان و پشتیبانی از خانواده های شان هستیم.

از سوی دیگر نیز در این راه با هجمه رسانه های معاند مواجه ایم که باید برای آن برنامه داشت.

وی افزود: این به اصطلاح رسانه ها به شکل مداوم در تلاشند به بهانه های مختلف مثل گرانی ها، کمبودها و غیره باورهای مردم را سست کنند.

بخشی از این هدف نیز روی مجموعه زندان ها و توسل به حقوق بشر متمرکر شده تا خدمات نظام زندانبانی را مخدوش کنند بلکه بواسطه آن به باورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر بهانه معاندین است

حقوق بشر بهانه معاندین است