مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-25دانش

آموزش نرم افزار کامفار


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد دوره آموزش نرم افزارCOMFAR را برگزارمی کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد دوره آموزش نرم افزارCOMFAR را برگزارمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس دکتر علی شهنوازی – عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی – طی روزهای 4 و 5 آبان از ساعت 9 تا 13 با استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت برپا می شود.

شرکت کنندگان در این دوره پس از کسب مهارت می توانند از این نرم افزار برای امکان سنجی و گزارش گیری در طرح های اقتصادی برای راه اندازی کسب و کارها استفاده کنند.

همچنین این نرم افزار محدودیتی در بررسی پروژه های مختلف ندارد و امکان شبیه سازی پروژه را به کاربر می دهد تا فرصت ها و ظرفیت های موجود در پروژه را شناسایی کند.

ارزیابی و تحلیل اقتصادی طرح ها و پروژه ها، آموزش کار با نرم افزار کامفار و تهیه خروجی از آن و اعمال نرخ تورم بر روی تحلیل ها و برآورد میزان سودآوری طرح ها، سرفصل های این دوره است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینستاگرام به آدرس https://instagram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نرم افزار کامفار

آموزش نرم افزار کامفار