مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-25دانش

واکنش بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران به هجمه های عده ای خاص علیه بسیج دانشجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه ای اقدام عده ای در چندین ساعت گذشته مبنی بر مورد هجمه قرار دادن اقدام این دفتر بسیج دانشجویی پیرامون بحران کمبود پزشک در کشور را محکوم و نکاتی را بیان کرد .

- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه ای اقدام عده ای در چندین ساعت گذشته مبنی بر مورد هجمه قرار دادن اقدام این دفتر بسیج دانشجویی پیرامون بحران کمبود پزشک در کشور را محکوم و نکاتی را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه ای اقدام عده ای در چندین ساعت گذشته مبنی بر مورد هجمه قرار دادن اقدام این دفتر بسیج دانشجویی پیرامون بحران کمبود پزشک در کشور را محکوم و نکاتی را بیان کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقینسلام و صلوات به روح مطهر شهدای مدافع سلامت دانشجویان و ملت عزیز ایران! ظرف 12 ساعت گذشته، عده ای خزیده در پستو ها، اقدام کارشناسی و دقیق بسیج دانشجویی را با ادبیاتی خارج از شان دانشجو و دانشگاه مورد هجمه قرار دادند.

مشخصا به کار گیری الفاظ ناپسند و تهاجم رسانه ای این افراد معلوم الحال، نشان دهنده فقدان استدلال و دیدگاه کارشناسی آنان است؛ چرا که حتی کسانی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران به هجمه های عده ای خاص علیه بسیج دانشجویی

واکنش بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران به هجمه های عده ای خاص علیه بسیج دانشجویی