مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-25پزشكي

درمان نازایی زوج اردبیلی پس از 31 سال


با رفع مشکل نازایی و با استفاده از روش های نوین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان اردبیل، زوجی پس از 31 سال نازایی صاحب فرزند شدند.

- متخصص زنان و زایمان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: درمان نازایی این زوج که مرد 60 سال و زن 50 سال دارد در دومین مرتبه استفاده از روش درمانی لقاح آزمایشگاهی(IVF) با موفقیت همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، دکتر الهام فیروزی با اشاره به تولد فرزند دختر این زوج در روزهای اخیر تصریح کرد: با توجه به اینکه با بالا رفتن سن زوجه میزان موفقیت درمان کم می شود به همین خاطر روش درمانی به کار گرفته شده در بار دوم موفقیت آمیز بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر نازایی ها با استفاده از روش های نوین قابل درمان است، یادآور شد: هم اکنون در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل از به روزترین تجهیزات و جدیدترین روش های درمانی و کمک باروری از جمله میکرواینجکشن (ICSI)، لقاح آزمایشگاهی (IVF)، انتقال جنین فریز شده، نگهداری جنین، اسپرم و تخمک، لقاح داخل رحمی (IUI) و همچنین انجام روش بلاستوسیت، لنفوسیت تراپی و PRP برای درمان شکست مکرر لانه گزینی برای درمان نازایی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان نازایی زوج اردبیلی پس از 31 سال

درمان نازایی زوج اردبیلی پس از 31 سال