مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-25پزشكي

افزایش درصد بیماران بدحال در فارس/اهمیت مراجعه سریع بیماران به پزشک


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه نسبت بیماران با حال وخیم جسمی به تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی فارس از 10 به 15 درصد افزایش یافته است، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه نسبت بیماران با حال وخیم جسمی به تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی فارس از 10 به 15 درصد افزایش یافته است، این موضوع را هشداری جدی دانست و بر اهمیت رعایت کامل شیوه نامه های شرایط شیوع کرونا، تاکید کرد.

سید روح الله حسینی دوشنبه سوم آبان در خصوص آخرین آمارهای شیوع کووید-19 در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، بیش از یک میلیون و 626 هزار و 880 مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس انجام و منجر به شناسایی 471 هزار و 290 بیمار مثبت شده است.

او با بیان اینکه 223 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شده اند، افزود: هم اکنون 1660 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، 202 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته شاهد جان باختن 9 بیمار مبتلا به کرونا در فارس بودیم، شمار کل جان باختگان این بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درصد بیماران بدحال در فارس/اهمیت مراجعه سریع بیماران به پزشک

افزایش درصد بیماران بدحال در فارس/اهمیت مراجعه سریع بیماران به پزشک