مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-25دانش

کارگاه آشنایی با طراحی آزمایش ها برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد سرامیک دانشگاه تربیت مدرس، کارگاه آشنایی با طراحی آزمایش ها(design of experiments (DOE را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد سرامیک دانشگاه تربیت مدرس، کارگاه آشنایی با طراحی آزمایش ها(design of experiments (DOE را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، طراحی آزمایش ها یکی از مهم ترین مباحثی است که امروزه در صنایع مختلف به ویژه فعالیت های آزمایشگاهی مطرح می شود.

در واقع، طراحی آماری جهت آزمایش های تجربی یک اصل اساسی در انجام تحقیقات آزمایشگاهی و صنعتی محسوب می شود.

این طراحی ها باعث دستیابی به نتایج مطمئن تر، صرفه جویی در زمان، کاهش قابل ملاحظه در تعداد آزمایش ها شده و در نهایت منجر به بهینه سازی فرایند می شود.

طراحی آزمایش، روش مفیدی است که به کمک آن داده ها جهت کسب اعتبار و استنتاج عینی آنالیز می شوند، پیش از آن که آزمایش اجرا شود.

با اجرای طرح های آزمایشی می توان مقدار بهینه نتایج اندازه گیری (پاسخ ها) و یا شرایطی را که در آن پاسخ های مغایر از سازگاری مناسبی برخوردارند را، تعیین کرد.

این کارگاه با حضور و ارائه دکتر حمید دلاوری - عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مواد دانشگاه تربیت مدرس، روز سه شنبه 4 آبان ماه ساعت 14، به صورت آنلاین در سامانه BBB دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آشنایی با طراحی آزمایش ها برگزار می شود

کارگاه آشنایی با طراحی آزمایش ها برگزار می شود