مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25فناوري

ردیابی علت کندی اینترنت خانگی در کرمانشاه/ مخابرات: پهنای باند مشکلی ندارد


سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه در پاسخ گله مندی مردم از سرعت پایین اینترنت خانگی، گفت: پهنای باند استان کرمانشاه 40 گیگ است در حالی که پهنای باند مصرفی استان برای تلفن ثابت 23 گیگ است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، مدتی است مشترکان اینترنت خانگی ای.

دی.

اس.

ال کرمانشاه از سرعت پایین و قطعی های مکرر اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز گله مند هستند، از جمله دلایل بروز این مشکلات را فرسودگی و مشکلات شبکه کابلی تلفن خانگی می دانند.

علاوه بر آن اپراتورهای اینترنت اعلام می کنند، مشکل اینترنت کرمانشاه از کمبود پهنای باند از سمت زیرساخت ها است و این درحالی است که این روزهای آموزش دانشجویان و دانش آموزان لمس می کنند.

حمیدرضا امیری، سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه، با ارائه توضحیاتی در این رابطه، اظهار داشت: شرکت مخابرات به عنوان یک شبکه گسترده ارائه دهنده سرویس های تلفن همراه، ثابت، ای.

دی.

اس.

ال و.

است.

وی در خصوص مشکل اینترنت در برخی از روستاهای استان، گفت: تأمین پهنای باند و اینترنت در روستاها برعهده دولت است، دولت از طریق اداره فناوری و اطلاعات نیازسنجی می کند و درصدی از اعتبارات اوپراتورها را برای توسعه مناطق محروم و روستایی هزینه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیابی علت کندی اینترنت خانگی در کرمانشاه/ مخابرات: پهنای باند مشکلی ندارد

ردیابی علت کندی اینترنت خانگی در کرمانشاه/ مخابرات: پهنای باند مشکلی ندارد