مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25سياسي

4 قزوینی دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان باختند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 تن دیگر از هم استانی های خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

- منوچهر حبیبی در گفت وگو با بوده ایم.

وی گفت: با بستری شدن 59 بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 312 بیمار رسیده که این رقم نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است و 17 نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 135 نفر در استان قزوین به طور قطع به این ویروس آلوده شده اند و نسبت به روزهای گذشته شاهد کاهش تعداد ابتلاء هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: با لطف خدا و تلاش کادر درمان 48 نفر از مبتلایان نیز طی این مدت روند بهبود را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده اند ولی آمار ترخیصی نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز 42 هزار و 54 نفر در استان قزوین بر اثر ابتلاء به این ویروس در بیمارستان بستری شده اند که متأسفانه 2 هزار و 548 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: با وجود ورود برخی از شهرهای در کشور و استان به وضعیت قرمز و برخی گمانه زنی های نگران کننده در مورد موج جدید کرونا امیدواریم با واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 قزوینی دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

4 قزوینی دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان باختند