مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-25سياسي

خوشه فرش یک فرصت بین المللی برای آذربایجان شرقی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیش از این خوشه های مختلفی در کشور ایجاد شده و با توجه به اینکه ایجاد خوشه فرش یک فرصت بین المللی برای استان است، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیش از این خوشه های مختلفی در کشور ایجاد شده و با توجه به اینکه ایجاد خوشه فرش یک فرصت بین المللی برای استان است، امیدواریم کارهای بزرگ در این زمینه انجام شود.

علی جهانگیری روز دوشنبه در جلسه کارگروه فرش با محوریت خوشه فرش و تابلو فرش اظهار کرد: حوزه فرش یکی از بخش های مهم اقتصادی است که اثرات غیراقتصادی، اجتماعی و هویتی نیز برای استان دارد.

وی گفت: انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی بافت فرش از منظر گردشگری نیز بسیار مورد توجه است و باید نهادها و سازمان های مختلف در کنار هم و به دور از موازی کاری در این حوزه فعالیت کنند.

وی افزود: همه صنعتگران و تاجران محترم هستند و وظیفه ما در معاونت اقتصادی استانداری خدمت در راستای رونق تولید و اقتصاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی سه بعدی، اظهار کرد: باید از امکانات موجود در فضای مجازی برای شناساندن فرش و تابلو فرش تبریز به خوبی بهره مند شد و شناسنامه فرش ارائه شده به صورت دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه فرش یک فرصت بین المللی برای آذربایجان شرقی است

خوشه فرش یک فرصت بین المللی برای آذربایجان شرقی است