مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25سياسي

برپایی دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار در تأسیسات گردشگری در سمنان


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان از برگزاری دوره آموزشی با موضوع مدیریت فرایندهای کسب و کار در تأسیسات گردشگری خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان از برگزاری دوره آموزشی با موضوع مدیریت فرایندهای کسب و کار در تأسیسات گردشگری خبر داد.

مریم هاشمی معتمدی 3 آبان ماه 1400 با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی آنلاین گردشگری پنجشنبه ششم آبان ماه از ساعت 9 تا 13 برگزار می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان ادامه داد: این دوره آموزشی توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان و شرکت آموزشی زمین گشت پارس برگزار می شود.

معتمدی افزود: مباحث این دوره توسط دکتر محسن مردانی مدرس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سر ارزیاب عامل تطبیق تأسیسات گردشگری ارائه و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر ارائه می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت لینک وبینار، نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خود را به شماره تلفن 09126312770 در واتساپ ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار در تأسیسات گردشگری در سمنان

برپایی دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار در تأسیسات گردشگری در سمنان