مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-25سياسي

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم و کتابخوانان از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم و کتابخوانان از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شد.

دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا 30 آذر ماه تمدید کرد، اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی در استان همدان از 22 خردادماه آغاز شد و تا پایان مهرماه پیش بینی شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره هرساله با استقبال کتابخوانان مواجه شده است، افزود: در سال گذشته بیش از 42 هزار نفر در استان همدان در این جشنواره که کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شده، طی 5 سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده تصریح کرد: همه رده های سنی می توانند در بخش های مختلف این جشنواره شامل مسابقه چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد