مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-25سياسي

«جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است


جمهوری اسلامی ایران در 43 سال اخیر نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی با حضور سرلشکر محمد باقری سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی افتتاح شد.

سرلشکر باقری در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این تنها بخشی از زحمات و تلاش هاست که امکان ارائه آن وجود داشته و نتیجه زحمات پژوهشگران و محققان این حوزه است.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در دورانی زندگی می کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در 43 سال اخیر نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار بعد از حکومت 10 ساله نبی مکرم اسلام (ص) و حکومت پنج ساله امیرمومنان (ع) فرصتی پیش آمده است تا بخشی از احکام اسلام ناب در سرزمین ایران برای جهانیان به نمایش گذاشته شود، گفت: در این چهار دهه همه تلاش ها بر این بوده است که احکام اسلام و قوانین دینی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است

«جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است