مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-25ورزشي

مقام نخست مسابقات قوی ترین مردان روستایی و عشایری کشور به همدان رسید


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان همدان از کسب مقام نخست مسابقات ملی قوی ترین مردان روستایی و عشایری توسط ورزشکاران همدانی، خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان همدان از کسب مقام نخست مسابقات ملی قوی ترین مردان روستایی و عشایری توسط ورزشکاران همدانی، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مهرداد نادری فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ملی قوی ترین مردان روستایی و عشایری با حضور نمایندگان 9 استان کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

نادری فر تصریح کرد: در این مسابقات، رستم عزیزی از کرمانشاه مقام نخست، محسن صفری از همدان مقام دوم و علی اکبر اسدی از کرمان مقام سوم وزن منفی 105 کیلوگرم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در وزن مثبت 105 کیلوگرم، سجاد سلطانی از همدان مقام نخست، مهدی خدمتی از کرمان مقام دوم و علی محمد فرمانی از تهران مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان همدان، مطرح کرد: در وزن منفی 90 کیلوگرم، هادی مرجانی از همدان مقام نخست، عظیم دیانی از کرمان مقام دوم و امیر پیری از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام نخست مسابقات قوی ترین مردان روستایی و عشایری کشور به همدان رسید

مقام نخست مسابقات قوی ترین مردان روستایی و عشایری کشور به همدان رسید