مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-25دانش

وزیر بهداشت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان برای ما جزو اولویت هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به همراه دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، - وزیر بهداشت، به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از خوابگاه های دانشجویی دختران و پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به همراه دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و مهندس مهدی معماری مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از خوابگاه های دانشجویی دختران و پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید وزیر بهداشت به همراه معاون خود از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفتند و با دانشجویان به گفتگو نشستند.

وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: در بازدید های انجام شده مشکلات عمده ای در وضعیت خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران دیده شد که دانشجویان از این بابت و به دلیل نبود رسیدگی به مشکلات خوابگاهی خود شکایاتی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان برای ما جزو اولویت هاست

وزیر بهداشت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان برای ما جزو اولویت هاست