مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-25سياسي

وعده های مسئولان برای احداث المان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد بی سرانجام ماند


محسن نجفی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به بدقولی مسئولان این دانشگاه در احداث یادمان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: - مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: باوجود وعده های مدیران استانی و دانشگاه از دو سال گذشته تاکنون، هنوز اقدام قابل توجهی برای ساخت المان در مزار شهدای گمنام دانشگاه بجنورد صورت نگرفته است.

محسن نجفی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به بدقولی مسئولان این دانشگاه در احداث یادمان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: در تیرماه سال 98 دانشگاه بجنورد میزبان 2 شهید گمنام شد و اکنون دانشگاه ما متبرک به حضور این شهیدان است.

نجفی بیان کرد: باوجود قول های مدیران استانی و دانشگاه، تاکنون اقدام قابل توجهی برای ساخت المان در مزار شهدای گمنام دانشگاه انجام نشده است.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد با بیان اینکه این مساله باعث شده مزار شهدا در دانشگاه چهره مناسبی نداشته باشه، گفت: برای ساخت المان شهدای گمنام نامه نگاری های زیادی را انجام داده ایم و از مسئولان مختلف پیگیری کرده ایم، اما با بی اعتنایی مسئولان مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسئولان برای احداث المان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد بی سرانجام ماند

وعده های مسئولان برای احداث المان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد بی سرانجام ماند