مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-25پزشكي

یک خواب بی دردسر


یک متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه سعی کنید کمی قبل از خواب یک فنجان شیر گرم بخورید تا از یک خواب بدون دردسر لذت ببرید، تصریح کرد: به گفته کارشناسان بیشتر دمنوش های بدون کافیین احساس خواب آلودگی را تقویت می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه سعی کنید کمی قبل از خواب یک فنجان شیر گرم بخورید تا از یک خواب بدون دردسر لذت ببرید، تصریح کرد: به گفته کارشناسان بیشتر دمنوش های بدون کافیین احساس خواب آلودگی را تقویت می کنند.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مصرف یک لیوان شیر گرم یکی از بهترین داروهای قدیمی برای اطمینان خواب بهتر است؛ شیر حاوی تریپتوفان، کلسیم، ویتامین D و ملاتونین است.

وی ادامه داد: تمام این چهار ترکیب و تنظیم بهتر خواب کمک می کند؛ تریپتوفان موجود در شیر با برخی از مواد شیمیایی مغز که مسئول حفظ ساعت بیولوژیکی خواب و بیداری هستند، ترکیب می شود.

این متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه سعی کنید کمی قبل از خواب یک فنجان شیر گرم بخورید تا از یک خواب بدون دردسر لذت ببرید، تصریح کرد: به گفته کارشناسان بیشتر دمنوش های بدون کافیین احساس خواب آلودگی را تقویت می کنند.

نواب زاده ادامه داد: از اثر آرامش بخش بابونه هم بهره می برید؛ چای بابونه هم یک دمنوش خواب آور مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خواب بی دردسر

یک خواب بی دردسر