مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-25پزشكي

مسافران بدون کارت واکسن الکترونیکی حین ورود به کشور تست می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سلامت مسافرانی که از کشور های مختلف از جمله ترکیه به کشور باز می گردنند در صورتیکه دو دز واکسن کرونا تزریق کرده اند، - رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت گفت: سلامت مسافرانی که از کشور های مختلف از جمله ترکیه به کشور باز می گردنند در صورتیکه دو دز واکسن کرونا تزریق کرده اند، بررسی نمی شود در غیر اینصورت تست از آن ها اخذ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سلامت مسافرانی که از کشور های مختلف از جمله ترکیه به کشور باز می گردنند در صورتیکه دو دز واکسن کرونا تزریق کرده اند، بررسی نمی شود در غیر اینصورت تست از آن ها اخذ خواهد شد.

محمد مهدی گویا افزود: همه مسافران قبل و پس از بازگشت از سفر خارجی باید کارت واکسن الکترونیکی ارائه دهند در غیر اینصورت از آن ها تست پی سی آر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: اگر مسافری دو دز واکسن کرونا تزریق نکرده باشد پس از بازگشت به کشور در فرودگاه تست پی سی آر از او گرفته می شود و در صورت داشتن علائم مشکوک به کرونا، قرنطینه و تحت درمان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران بدون کارت واکسن الکترونیکی حین ورود به کشور تست می شوند

مسافران بدون کارت واکسن الکترونیکی حین ورود به کشور تست می شوند