مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-25پزشكي

دعوت از اهداکننندگان مازندران برای اهدای خون


مدیرکل انتقال خون مازندران با دعوت از اهداکنندگان در امر اهدای خون، گفت: نیاز به همه گروه های خونی داریم،موضوع مهم مدت ماندگاری خون و فرآورده های خونی است که ضرورت دارد اهداکنندگان همانن همیشه همراه انتقال خون باشند.

- ذوالفقار تقوی امروز درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده های خونی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه ب شرایط خاص مازندران نیاز است اهداکنندگان به صورت مستمر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

وی با اشاره به ضرورت تامین نیاز بیماران تالاسمی، افزود: بیماران تالاسمی به شدت به خون نیاز دارند، باتوجه به مشکلات کمبود خون بیماران تالاسمی به جای دو واحد خون یک واحد خون دریافت کردند که باید نیاز خونی این بیماران جبران شود.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: در کنار این بیماران، بحث جراحی ها مطرح بوده که به دلیل تجربه روزهای پیک بحث جراحی ها تعویق افتاد و باتوجه به تامین نیاز خونی لازم است در این زمینه تدبیر شود.

این مسؤول با اشاره به دعوت از همه مردم برای اهدلی خون، گفت : نیاز به همه گروه های خونی داریم، موضوع مهم مدت ماندگاری خون و فرآورده های خونی است که ضرورت دارد اهداکنندگان همانند همیشه همراه انتقال خون باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اهداکننندگان مازندران برای اهدای خون

دعوت از اهداکننندگان مازندران برای اهدای خون