مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-25پزشكي

سبزیجات آلوده به فاضلاب سریعا امحا شوند/ مقابله با کشت های پرآب در کرمانشاه


استفاده از فاضلاب در زمین های کشاورزی تبعات سوء بهداشتی را برای جامعه به همراه داشته و این مسئله با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی در نشست شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال، بااشاره به تخلف برخی کشاورزان مبنی بر استفاده از فاضلاب در آبیاری زمین های کشاورزی، اظهار کرد: استفاده از فاضلاب در زمین های کشاورزی تبعات سوء بهداشتی را برای جامعه به همراه داشته و این مسئله با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: در این راستا در جهت پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری های انگلی، روده ای و سرطان ها برای مصرف کنندگان و در راستای قانون مجازات اسلامی به منظور مقابله با هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی و قانون آیین دادرسی کیفری در راستای صیانت از حقوق عامه، باید به قید فوریت و ظرف 48 ساعت آینده گشت مشترکی تشکیل شود تا نسبت به امحاء مستمر کشت های سبزیجات و صیفی جات آلوده به فاضلاب اقدام کند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه درگیری و بروز مشکلات در راستای امحاء کشت های سبزیجات و صیفی جات آلوده به فاضلاب، فرماندهی انتظامی شهرستان پشتیبانی انتظامی قاطع بوجود آورده و در صورت بروز هرگونه مقاومت از سوی افراد خاطی برخورد قانونی لازم را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزیجات آلوده به فاضلاب سریعا امحا شوند/ مقابله با کشت های پرآب در کرمانشاه

سبزیجات آلوده به فاضلاب سریعا امحا شوند/ مقابله با کشت های پرآب در کرمانشاه