مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-25اقتصادي

سناریوی جدید برای گران فروشی بلیت هواپیما


در حالی که شرکت های هواپیمایی طی ماه های گذشته قیمت بلیت هواپیما را هر طور که خواستند، فروختند، نه تنها تا کنون تکلیف و سرنوشت این تخلف مشخص نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی ماه های گذشته قیمت بلیت هواپیما به صورت غیرقانونی از سوی ایرلاین ها افزایش یافته است و در این میان نه تنها شرکت های هواپیمایی بلکه مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هم حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشده اند.

داستان از اینجا شروع شد که ایرلاین ها از ابتدای تیر ماه امسال قیمت بلیت پروازهای داخلی را بدون آنکه مصوبه و مجوزی از شورای عالی هواپیمایی داشته باشند، تا بیش از 30 درصد در مسیرهای مختلف افزایش دادند و جالبتر اینکه تا کنون توضیحی درباره علت این اقدام شان به رسانه ها و مردم نداده اند.

در این ماه ها مسئولان سابق و کنونی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری به اظهارنظرها و هشدارهایی اکتفا کردند که هیچ وقت عملی نشد و جلسات متعدد گذشته هم بی نتیجه رها شدند.

به نظر می رسید وزیر راه و شهرسازی جدید با جدیت بیشتری با این تخلف و گرانفروشی برخورد کند اما این اتفاق هنوز نیافتاده، هنوز رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری معرفی و انتخاب نشده و این دستگاه حاکمیتی با سرپرست اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی جدید برای گران فروشی بلیت هواپیما

سناریوی جدید برای گران فروشی بلیت هواپیما