مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-25اقتصادي

پایان مهلت ترخیص کامیون های وارداتی


در حالی که با ورود دادستانی به موضوع ترخیص کامیون های وارداتی، مشکلات اداری آن تا حدود زیادی برطرف شده، اما به نظر می رسد ذی نفع نبودن واردکننده در واردات کامیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، صدرالله بمانا دبیر کارگروه نوسازی ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیمه مهر ماه امسال از ورود علی القاصی مهر دادستان تهران به پرونده دپوی کامیون های اروپایی وارداتی در ابتدای مهر ماه و مهلت یک ماهه وی به واردکنندگان برای ترخیص کامیون های دپو شده در 9 گمرک اجرایی کشور خصوصاً 2 گمرک تهران (شهریار سابق) و غرب تهران خبر داده بود.

با پایان یافتن مهلت مذکور و علی رغم سرعت گرفتن ترخیص این کامیون ها، هنوز دو گمرک استان تهران مملو از کامیون های دست دوم اروپایی با عمر کمتر از 3 سال است.

مشاور سازمان راهداری: ترخیص کامیون ها سرعت گرفته اما هنوز انبارها پُر است صدرالله بمانا مشاور نوسازی ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خبرنگار مهر در این خصوص گفت: هنوز گمرک اطلاعات ترخیص کامیون های وارداتی را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نکرده است.

وی افزود: با این حال شنیده ها حاکی است که کامیون های وارداتی در حال ترخیص هستند؛ اما آخرین آماری که داریم همان ترخیص هزار دستگاه و باقی ماندن 3600 دستگاه دیگر در گمرکات کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت ترخیص کامیون های وارداتی

پایان مهلت ترخیص کامیون های وارداتی