مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-25اقتصادي

با افتتاح 6/2 کیلومتراز شبکه سیلابی حاشیه تهران از خطرسیلاب درامان می ماند


6.

8 کیلومتر از طرح مدیریت سیلاب غرب تهران تا پایان سال افتتاح می شود؛ این در حالی است که قیمت ساخت 530 کیلومتر مجموعه پروژه های جمع آوری آب های سطحی تهران 20 هزار میلیارد تومان ارزش گذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار خبرگزاری فارس:عصر روز یکشنبه 6/2 کیلومتر از پروژه های جمع آوری آب های سطحی غرب تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ محسن منصوری، استاندار تهران و حق ورودی، نماینده مجلس به بهره برداری رسید.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران پس از برگزاری آیین بهره برداری و بازدید از پروژه های جمع آوری آب های سطحی (مدیریت سیلاب غرب تهران) گفت: طبق طرح جامع مدیریت سیلاب تهران باید حدود 700 کیلومتر کانال های سیلابی در تهران حفاری و به بهره برداری برسد طی سال های گذشته حدود 530 کیلومتر از کانال ها و تونل های هدایت آب های سطحی به بهره برداری رسیده است و 170 کیلومتر دیگر از پروژه های مدیریت آب های سطحی در دست احداث و تکمیل پروژه است.

زاکانی با اشاره به اقدامات شهرداری توضیح داد: اقدامات شهرداری برای مدیریت سیلاب ها و مجموعه پروژه های روان آب ها در تهران 530 کیلومتر است این در حالی است که قیمت ایجاد مجموعه روان آب ها بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتتاح 6/2 کیلومتراز شبکه سیلابی حاشیه تهران از خطرسیلاب درامان می ماند

با افتتاح 6/2 کیلومتراز شبکه سیلابی حاشیه تهران از خطرسیلاب درامان می ماند