مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-25پزشكي

خیز علوم پزشکی ساوه برای فعالیت های دانش بنیان سلامت محور


رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از آغاز فعالیت دانش بنیان و سلامت محور با تاسیس و راه اندازی مرکز رشد فناوری سلامت خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از آغاز فعالیت دانش بنیان و سلامت محور با تاسیس و راه اندازی مرکز رشد فناوری سلامت خبر داد.

دکتر مهدی مصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به استناد رای صادره در جلسه کمیته فنی و مراکز رشد فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مورخ 19 مهرماه 1400 ، با تاسیس و راه اندازی مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه موافقت اصولی به عمل آمد.

وی بیان کرد: در نامه صادره از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمده است که اقدامات تکمیلی جهت تجهیز زیرساخت مرکز رشد و استقرار شرکت های دارای طرح ها و ایده های فناورانه، مطابق اساسنامه مراکز رشد فناوری سلامت و نظرات کارشناسان دفتر توسعه فناوری سلامت به منظور اخذ مجوز قطعی شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

او در ادامه اظهار کرد: با توجه به ابعاد گسترده و مختلف فناوری سلامت در حوزه غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشتی و مدیریت اطلاعات سلامت، بنابراین از واژه فناوری سلامت در این حوزه استفاده کرده و با تنظیم اساسنامه، اعضای آن در دانشکده علوم پزشکی مشخص شده و با آماده شدن زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز علوم پزشکی ساوه برای فعالیت های دانش بنیان سلامت محور

خیز علوم پزشکی ساوه برای فعالیت های دانش بنیان سلامت محور