مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-25سياسي

وجود پیامبر عامل وحدت دنیای امروز است/ وحدتی معقول در کردستان حاکم است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: وجود نازنین نبی مکرم اسلام و رجوع به سیره نبوی مهمترین عامل ایجاد وحدت در دنیای امروز است.

- حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن برشمردن گونه شناسی مفهوم وحدت و اشاره به انواع آن از دیدگاه متفکران از، جمله  وحدت مطلق، حدت مصلحتی و وحدت معقول، اظهار داشت: بحمدالله در استان کردستان شاهد وحدتی معقول و منطقی هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اذعان کرد: وحدت در کردستان  بر پایه اشتراکات دینی، روابط گرم خانوادگی و فامیلی حول ازدواج  گسترده بین برادران و خواهران اهل سنت و تشیع، عشق و ارادت ویژه به اهل بیت علیهم السلام و خاندان پاک و مطهر پیامبر گرامی اسلام، ولایتمداری و عشق و علاقه وافر مردم این خطه به امام و رهبری و آرمان های مقدس نظام اسلامی، نامگذاری فرزندان خود با اسامی ائمه اطهار، علاقه شدیدبه زیارت کربلای معلی و و عزتمندی مسلمین و ناکامی قدرت های استکباری را در پی دارد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو مهمترین موانع و چالش های تحقق وحدت را سوءتفاهم ها در بین فرقه های مسلمین، برگزاری برخی جلسات و محافل وحدت شکن و نگرش های متحجرانه، همچنین نقش آفرینی دشمنان در فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود پیامبر عامل وحدت دنیای امروز است/ وحدتی معقول در کردستان حاکم است

وجود پیامبر عامل وحدت دنیای امروز است/ وحدتی معقول در کردستان حاکم است