مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-25ورزشي

یک دهه فراز و فرود فوتبال ساحلی در کرمانشاه


فوتبال ساحلی کرمانشاه پس از یک دهه رکود، این روزها برای حضور در رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول کشور آماده می شود.

- ایسنا/کرمانشاه فوتبال ساحلی کرمانشاه پس از یک دهه رکود، این روزها برای حضور در رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول کشور آماده می شود.

محمدصالحی مربی پیشکسوت فوتبال ساحلی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شروع دوباره تمرینات فوتبال ساحلی در کرمانشاه، اظهار کرد: سال 1388 بود که استارت فوتبال ساحلی را به عنوان یک سرگرمی ورزشی در کرمانشاه زدیم و پس از مدتی تصمیم به حضور در رقابت های جام حذفی کشور گرفتیم.

وی افزود: در آن سال رقابت های جام حذفی به میزبانی سمنان برگزار می شد و تیم ما بدون هیچ تجربه ای و با شناخت بسیار کمی از فوتبال ساحلی به این رقابت ها اعزام شد.

پدر فوتبال ساحلی کرمانشاه با بیان اینکه تیم اعزامی کرمانشاه به این رقابت ها با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی که یک کرمانشاهی بود تاحدودی از این رشته اطلاعاتی بدست آورد، گفت: با شناختی که از نحوه بازی و آشنایی که با قوانین بدست آوردیم وارد رقابت ها شدیم و با یک بازی آبرومندانه با نتیجه 3 بر 4 برابر یکی از تیم های قدرتمند آن زمان باختیم.

وی ادامه داد: علاقمندی به این رشته باعث شد تا تیم استان را برای حضور در رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول سال بعد ببندیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دهه فراز و فرود فوتبال ساحلی در کرمانشاه

یک دهه فراز و فرود فوتبال ساحلی در کرمانشاه