مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-25سياسي

نبض کند توسعه در چهارمحال و بختیاری


در بحث توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شاخص های متعددی مانند شاخص درآمد سرانه، برابری قدرت خرید، درآمد پایدار، حضور زنان در اجتماع، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری در بحث توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شاخص های متعددی مانند شاخص درآمد سرانه، برابری قدرت خرید، درآمد پایدار، حضور زنان در اجتماع، توسعه صنعتی و علمی، تقویت زیرساخت ها در حوزه های مختلف و .

مطرح است، متاسفانه تعدادی از استان های کشور از جمله چهارمحال و بختیاری از مسیر توسعه عقب مانده اند و اقدام عملیاتی موثری برای قرار گرفتن این استان در مسیر توسعه صورت نگرفته یا به کندی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عموما توجه دولتمردان در سطح کلان متوجه استان های بزرگ و پرجمعیت کشور است و بودجه های دولتی نیز به سمت این سرازیر می شود، بنابراین با بودجه های قطره چکانی نمی توان دست به اقدامات تاثیرگذار برای پیشرفت و توسعه در استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری زد.

عموما دولت های مختلف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شعار تحقق عدالت در کشور بر سر کار می آیند، اما در عمل شاهد اجرای عدالت در بحث تخصیص بودجه و امکانات در کشور نیستیم، حال باید دید عملکرد دولت سیزدهم در این حوزه چیست و آیا شعارها برای تحقق عدالت و توسعه همه جانبه در مناطق محروم کشور عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض کند توسعه در چهارمحال و بختیاری

نبض کند توسعه در چهارمحال و بختیاری