مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-25ورزشي

باشگاه های فوتبال از حق شان محروم نشوند/ مجمع فدراسیون فوتبال ورود کند!


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: حالا که به تیم های فوتبال کمک مالی نمی شود، نباید در راه درآمدزایی آنها نیز مانع ایجاد کرد.

- اظهار داشت: منابع درآمدی در فوتبال ایران کاملاً مشخص است و متاسفانه ما در ایران امکان استفاده از برخی از این منابع درآمدی را نداریم.

در فوتبال دنیا مهم ترین آیتم درآمدی هر باشگاه فوتبال حق پخش تلویزیونی است و پس از آن شاخص هایی مثل ترانسفر بازیکن، فروش محصولات اختصاصی، کپی رایت، بلیط فروشی و البته تبلیغات محیطی داریم.

شرایط در کشور ما به گونه ای است که باشگاه ها به حق پخش دسترسی ندارند و به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت، درآمدی هم از این آیتم حاصل نمی شود.

لذا یکی از مهم ترین منابع درآمدی باشگاه ها، تبلیغات محیطی است.

کارشناس ورزش گفت: همانطور که بعد از دو نرخی شدن ارز دولتی دلار 4200 تومانی تبدیل به رانتی برای برخی سود جویان شد و هیچ نفعی را سر سفره مردم نیاورد، متاسفانه بحث تبلیغات محیطی هم امروز تبدیل به یک رانت شده و جای مردم را در این بحث باشگاه ها گرفته اند.

کمترین درآمد از تبلیغات محیطی به باشگاه ها می رسد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: راهکارهای متعددی برای حل این معضل قرار دارد که از جمله آنها می توان به اختیار دادن به اتحادیه فوتبال و تشکیل نظام جامع باشگاه داری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های فوتبال از حق شان محروم نشوند/ مجمع فدراسیون فوتبال ورود کند!

باشگاه های فوتبال از حق شان محروم نشوند/ مجمع فدراسیون فوتبال ورود کند!