مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:202021-10-25ورزشي

برگزاری جشنواره «دوقلوهای بدمینتونی» در ابرکوه


همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش اولین جشنواره دوقلوهای بدمینتونی به منظور توسعه هدفمند این رشته ورزشی در سالن ورزشی کوثر ابرکوه برگزار شد.

- ایسنا/یزد همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش اولین جشنواره دوقلوهای بدمینتونی به منظور توسعه هدفمند این رشته ورزشی در سالن ورزشی کوثر ابرکوه برگزار شد.

گلریز امیدواری نائب رییس هیئت بدمینتون ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش پسران و دختران با حضور 30 نفر از دوقلوها در رده سنی 10 سال به بالا برگزار و رشته پر تحرک و پرهیجان بدمینتون به آنان معرفی شد تا ضمن ایجاد روحیه و انگیزه در آنان برای انجام ورزش، برای آموزش حرفه ای بدمینتون اقدام کنند.

وی با تأکید بر این که جشنواره مذکور برای اولین بار در ابرکوه برگزار شد، ابراز کرد: با توجه به اینکه بدمینتون یک ورزش دو نفره است، ما نیز از دوقلوهای شهرستان جهت حضور در جشنواره دعوت به عمل آوردیم که دوقلوهایی از روستاهای شمس آباد، هارونی و شهر ابرکوه در این برنامه شرکت کردند.

امیدواری با بیان این که حفظ تندرستی و سلامت جسم و روح، ارزش دادن به توانایی انسان ها، ایجاد روحیه شاد و داشتن جامعه ای سالم به دور از هرگونه آلودگی در جوانان از جمله کارکردهای مهم ورزش است، افزود: توسعه هدفمند بازی بدمینتون که یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «دوقلوهای بدمینتونی» در ابرکوه

برگزاری جشنواره «دوقلوهای بدمینتونی» در ابرکوه