مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:202021-10-25اقتصادي

واکسیناسیون 83 درصدی جمعیت بالای 12 سال در میانه


بیش از 83 درصد گروه هدف، بالغ بر 129 هزار و 151 نفر از افراد بالای 12 سال شهرستان، حداقل یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه گفت: بیش از 83 درصد گروه هدف، بالغ بر 129 هزار و 151 نفر از افراد بالای 12 سال شهرستان، حداقل یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

محمدرضا مشایخی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح محدودیت های هوشمند در سطح کشور و افزایش میزان واکسن مورد نیاز، از تلاش های شبانه روزی کادر درمان، نیروهای بسیج و هلال احمر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون قدردانی کرد.

وی گفت: در کنار واکسیناسیون، فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک و پرهیز از ایجاد تجمعات و دورهمی ها باید در اولویت مردم قرار گیرد و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر قرار نگیرد.

بر اساس این گزارش، مراکز فعال تجمیعی واکسیناسیون در شهر میانه، مرکز شهید سلیمانی واقع در شهرک اندیشه، مرکز شهید مصطفی خمینی و مرکز سالن فجر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 15 و 16 الی 19 حتی در روزهای تعطیل آماده پذیرش همشهریان جهت تزریق واکسن کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 83 درصدی جمعیت بالای 12 سال در میانه

واکسیناسیون 83 درصدی جمعیت بالای 12 سال در میانه