مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 23:452021-10-24سياسي

الزام پیمانکار به پرداخت به موقع کارگران شهرداری


در جلسه با پیمانکار و مدیران شهرداری، مسؤولان موظف به پرداخت به موقع کارگران امور شهری شهرداری شدند.

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای بررسی مشکلات کارگران شهرداری جلسه تخصصی بررسی عملکرد پیمانکاران امور شهر (خدمات شهری) مناطق یک و 4 با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، معاون خدمات شهری، معاون مالی، مدیران و معاونین مناطق مزبور و بازرسی شهرداری برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه جلسه مذکور در راستای رسیدگی و رفع مشکلات این بخش از کارگران برگزار شد، اضافه کرد: پیمانکار نیز در این محل حضور و توضیحات لازم را ارائه کرد.

وی افزود: موضوعات مطروحه و دستوراتی که پیمانکار داده شد شامل الزام پیمانکار به رعایت مفاد قانونی قرارداد، واریز به موقع حقوق کارگران، پرداخت اضافه کار بر مبنای کارکرد کارگران و انجام معاینات پزشکی کارگران نیروهای جدید الورود فاقد کد بیمه تامین اجتماعی بود.

مرادلو اضافه کرد: از دیگر موارد مطروحه و مصوب شامل تحویل تجهیزات ایمنی، مواد ضد عفونی مورد نیاز، نظارت و پیگیری جدی مسؤولین مناطق و مرکز نسبت به انجام تعهدات پیمانکار، اعلام تعهدات مالی بیمه تکمیلی به کارگران، انجام بازدیدهای میدانی مستمر از بررسی نحوه انجام خدمات و  صدور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام پیمانکار به پرداخت به موقع کارگران شهرداری

الزام پیمانکار به پرداخت به موقع کارگران شهرداری