مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 22:552021-10-24سياسي

آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی


سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در توضیح آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی، تاکید کرد: وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تا رفع مشکل این هموطنان این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از وزارت امور خارجه، خطیب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی، افزود: متعاقب اطلاع وزارت امورخارجه از موضوع، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس ماموریت یافت با فوریت این موضوع را پیگیری کند.

او ادامه داد: بر این اساس سفارت بلافاصله در تماس با وزارت خارجه و دیگر نهاد های ذیربط بلاروسی، اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص وضعیت هموطنان گرفتار در مرز بلاروس - لیتوانی و حل مشکلات آن ها کرد.

در طی این تماس ها، سفارت خواستار همکاری نهاد های ذیصلاح بلاروسی برای دسترسی به اتباع ایرانی گرفتار در مرز و رسیدگی فوری به وضعیت آن ها شده است.

خطیب زاده تاکید کرد: با توجه به اهمیت و فوریت موضوع، تلاش شده با افراد گرفتار ارتباط مستقیم برقرار شود که بر همین اساس علاوه بر تماس تلفنی سفیر با یکی از اتباع گرفتارشده، صبح امروز هیاتی از سفارت برای رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی و تمهید شرایط بازگرداندن آن ها به میهن عازم منطقه مرزی بلاروس-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی

آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی