مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 20:202021-10-24اقتصادي

سرمایه گذاری 50 میلیاردی در منطقه گردشگری ازناو خلخال


برای راه اندازی قصر چوبی ازناو خلخال 50 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه امروز در بازدید از مجتمع قصرچوبی در منطقه گردشگری ازناو خلخال اظهار کرد: این مجموعه گردشگری و رفاهی با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد تومان در منطقه گردشگری ازناو راه اندازی شده که اشتغال بیش از 30 نفر را به دنبال داشته است.

وی افزود: مشکل زیرساخت های این مجموعه گردشگری و رفاهی رفع و برای برق رسانی به این مجموعه و سایر زیرساخت ها حمایت های دولت در منطقه با نظارت میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال انجام شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: از محل تسهیلات دولتی نیز بیش از 5 میلیارد تومان به این سرمایه گذار تسهیلات دولتی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه های گردشگری شهرستان خلخال با سازه های چوبی بوده که سرمایه گذار طرح تلاش کرده از صفر تا صد آلاچیق، واحدهای بوم گردی از چوب و امکانات کامل هتلینگ در اختیار گردشگران قرار دهد.

یگانه با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی این مجموعه تصریح کرد: 2 تالار و 2 مجموعه بزرگ پذیرایی و اقامتی در این مجتمع برای حضور گردشگران راه اندازی شده و مجتمع در نوع خود در استان اردبیل و شمالغرب کشور از مجموعه های فاخر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 50 میلیاردی در منطقه گردشگری ازناو خلخال

سرمایه گذاری 50 میلیاردی در منطقه گردشگری ازناو خلخال