مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:102021-10-24اقتصادي

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تشدید خشکسالی و تنش آبی در کشور


این موضوع نشان دهنده لزوم برنامه ریزی های جدی در سطح ملی است؛ هرچند که تغییرات اقلیم حد و مرز سیاسی و جغرافیایی نمی شناسد و تغییری جهانی محسوب می شود که تمام کره زمین درگیر آن و راهکار مقابله یا سازگاری با تغییرات اقلیم اصلاح فعالیت های انسانی است.

- این موضوع نشان دهنده لزوم برنامه ریزی های جدی در سطح ملی است؛ هرچند که تغییرات اقلیم حد و مرز سیاسی و جغرافیایی نمی شناسد و تغییری جهانی محسوب می شود که تمام کره زمین درگیر آن و راهکار مقابله یا سازگاری با تغییرات اقلیم اصلاح فعالیت های انسانی است.

افزایش مصرف سوخت های فسیلی توسط بشر به ویژه پس از انقلاب صنعتی، موجب افزایش انتشار گازهای گلخانه ای و در نهایت تغییرات آب و هوایی و گرمایش جهانی و حالا مقابله با این پدیده به یکی از مهمترین دغدغه ها در سطح جهان تبدیل شده است.

رییس گروه تغییر اقلیم مرکز ملی هوای سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تغییر آب و هوا یکی از مهمترین معضلات کشور ما است که می تواند باعث تشدید خشکسالی و تنش آبی شود بنابراین لازم است در این زمینه برنامه ریزی های جدی در سطح ملی صورت گیرد.

سیده الهام عزیزی در گفت و گو با ایسنا همزمان با روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی (24 اکتبر) ضمن اشاره به اینکه تغییر آب و هوا یکی از مهمترین معضلات کشور ما است که تغییرات محسوسی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تشدید خشکسالی و تنش آبی در کشور

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تشدید خشکسالی و تنش آبی در کشور