مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-24سياسي

گنجی زاده: احیای روستای 2000 ساله «اله آباد» همت مسئولان را می طلبد


مسئول برگزاری اولین جشنواره گردشگری روستایی اله آباد زارچ در حاشیه این رویداد فرهنگی، گفت: روستای «اله آباد» زارچ با قدمتی نزدیک به دو هزار سال یکی از قدیمی‎‎ترین روستاهای استان است و احیای دوباره آن در گرو همت مسئولان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، همزمان با میلاد با سعاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق (ع)، اولین جشنواره گردشگری روستای اله آباد با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی، فعالین گردشگری کودک، روستایی و گردشگری هوشمند استان یزد در شهرستان زارچ برگزار شد.

رحیمه گنجی زاده، مسئول برگزاری این جشنواره در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری را تقویت زیرساخت های گردشگری روستایی در استان دانست و اظهار کرد: برگزاری جشنواره گردشگری نقش مهمی در معرفی ظرفیت های موجود در روستاهای مختلف ایفا می کند و این مهم باید بیش از پیش در دستور کار مسئولان حوزه گردشگری استان قرار گیرد.

وی افزود: روستای اله آباد زارچ با قدمتی نزدیک به دو هزار سال یکی از قدیمی‎‎ترین روستاهای استان است، این روستا که جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است، ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگرهای داخلی و خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی زاده: احیای روستای 2000 ساله «اله آباد» همت مسئولان را می طلبد

گنجی زاده: احیای روستای 2000 ساله «اله آباد» همت مسئولان را می طلبد