مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-24اقتصادي

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود


رییس بنیاد مسکن کشور، از قابل اجرا بودن اعطای تسهیلات در طرح جهش مسکن، با ضمانت سفته های زنجیره ای، به میزان 200 میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، اکبر نیکزاد روز یک شنبه در نشست شورای اداری شهرستان داراب با بیان اینکه، طرح جهش مسکن قانونی است که دولت را موظف به احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال می کند افزود: جهش مسکن طرحی است که همه دستگاه ها را موظف به ارائه بانک اطلاعات زمین می کند و برای بانک ها تکالیف اختصاص تسهیلات به سازندگان در نظر گرفته است.

وی در این نشست به موضوع مسکن مهر هم اشاره کرد و با بیان اینکه مسکن مهر نقاط ضعف و قوت دارد باید نقاط ضعف بیشتر از سفته زنجیره ای از مردم برای پرداخت تسهیلات خواست حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و طبق قانون با بانک برخورد می شود.

وی افزود: از سال 74 که حدود 7 درصد از روستاها در کشور مقاوم سازی شده بودند، تا همین سالها کار مقاوم سازی ادامه دارد ، با همین سفته های زنجیره ای این مقاوم سازی ها انجام شده است، اکنون هم با همین سفته های زنجیره ای در طرح جهش مسکن پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد ،در طرح جهش مسکن پرداخت وام 200 میلیون تومانی با همین اسناد است ،پرداخت وام 200 میلیون تومان با سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله و ضمانت زنجیره ای قابل اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود