مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-24سياسي

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود


معاون رییس جمهور در امور مجلس در خصوص انتخابات و انتصابات و انتخاب وزیر آموزش و پرورش نیز بیان کرد: طبق قانون اساسی رییس جمهور برای انتخاب و معرفی وزیر سه ماه فرصت دارد کما اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است اما با توجه به .

- ایسنا/تهران معاون رییس جمهور در امور مجلس در خصوص انتخابات و انتصابات و انتخاب وزیر آموزش و پرورش نیز بیان کرد: طبق قانون اساسی رییس جمهور برای انتخاب و معرفی وزیر سه ماه فرصت دارد کما اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است اما با توجه به مهم بودن این وزارت گزینه های متعددی مطرح هستند و با تأمل این کار انجام و طی هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و انشاالله فردی توانمند انتخاب می شود.

سید محمد حسینی شامگاه امروز یکشنبه دوم آبان ماه در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته وحدت که در مصلی شهرستان ورامین برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس در استان تهران با رییس جمهور خبر داد و اظهار کرد: به زودی این جلسه برگزار می شود تا نمایندگان بتوانند مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود را با رییس جمهور در میان بگذارند.

حسینی با بیان اینکه سفرهای استانی جایگاه خاصی دارد، گفت: این سفرها توسط معاونت اجرایی رییس جمهور طراحی و هماهنگی و به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود