مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-24سياسي

دلیل جهانی شدن سیره پیامبر اسلام(ص) چه بود؟


استاد جامعه الزهرا(س) بابیان اینکه اصل اعتدال در تربیت بسیار مهم است و درسیره پیامبر اکرم (ص) نیز به این امر بسیار توجه شده است، گفت: - ایسنا/قم استاد جامعه الزهرا(س) بابیان اینکه اصل اعتدال در تربیت بسیار مهم است و درسیره پیامبر اکرم (ص) نیز به این امر بسیار توجه شده است، گفت: وقتی حضرت محمد (ص) مبعوث شدند رسانه ها، تئاتر و.

نبود اما دین پیامبر جهانی شد که این امر به دلیل سیره و روش شان بود که با همه افراد اعم از کودکان و بزرگ سالان به نیکویی رفتار می کردند.

طاهره حیدری مجد، استاد اخلاق جامعه الزهرا (س) در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در نظام تعلیم و تربیت اصول و روش هایی وجود دارد که مبنای این اصول بر اساس اهدافی تدوین و تنظیم شده اند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) عالی ترین اصول تربیتی را در برخورد با کودکان داشتند، اظهار کرد: محبت، تکریم و احترام به کودکان از روش های تربیتی است که امروزه در مکاتب اسلام و غرب بسیار به آن تأکید می شود که توجه به این اصول در سیره پیامبر(ص) نیز بسیار دیده می شود.

وی ادامه داد: حضرت محمد (ص) همیشه در سلام کردن به کودکان پیشی می گرفتند و بارها تأکید کردند که هرکسی می خواهد سبک و سیره مرا ادامه دهد و به سنت قطعی من عمل کند به کودکان سلام کند، زیرا سلام به کودک، باعث می شود که کودک احساس دیده شدن پیدا کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل جهانی شدن سیره پیامبر اسلام(ص) چه بود؟

دلیل جهانی شدن سیره پیامبر اسلام(ص) چه بود؟