مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-24سياسي

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی خواهد شد


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه برای وزارت آموزش و پرورش گزینه های متعددی مطرح است گفت: وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی خواهد شد.

- ، سید محمد حسینی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری همایش فعالان فرهنگی و اجتماعی قرچک که در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس در استان تهران با رییس جمهور خبر داد و اظهار داشت: به زودی این جلسه برگزار می شود تا نمایندگان بتوانند مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود را با رییس جمهور در میان بگذارند.

حسینی با بیان اینکه سفرهای استانی جایگاه خاصی دارد گفت: این سفرها توسط معاونت اجرایی رییس جمهور طراحی و هماهنگی و به موقع انجام خواهد شد و در خصوص سفر به تهران به دلیل کم بودن بعد مسافت هماهنگی ها آسان تر خواهد بود.

وی عنوان داشت: سفرهای استانی به خصوص به مناطقی با رسیدن فصل سرما با مشکل و زیرساخت ها مواجه هستند در اولویت قرار دارند.

معاون رییس جمهور در امور مجلس در خصوص انتخابات و انتصابات و انتخاب وزیر آموزش و پرورش نیز بیان داشت: طبق قانون اساسی رییس جمهور برای انتخاب و معرفی وزیر سه ماه فرصت دارد کما اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است اما با توجه به مهم بودن این وزارت گزینه های متعددی مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی خواهد شد