مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-24سياسي

مشکلات دامداران شاهرود رفع شود/ برخورد با مدیرکل جهاد استان سمنان


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مشکلات خوراک دام شاهرود باید رسیدگی شود، گفت: در دیدار با وزیر جهاد کشاوزی نیز بر ضرورت برخورد با مدیرکل جهاد استان سمنان تاکید شد.

- ، علی اصغر خانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود با حضور استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه شهرستان های شاهرود و میامی 56 درصد از محصولات کشاورزی استان را تولید می کنند، ابراز کرد: نرخ بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی 29 درصد است و لازم است برای اشتغال این افراد فکری اساسی شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان شاهرودی چهار سال متوالی به دلیل سرمازدگی ضربات زیادی را متحمل شده اند، بیان کرد: متأسفانه دولت هم پشتیبانی خوبی از کشاورزان نکرده است بارها به وزرای مربوطه تذکراتی داده شده اما حرکات جدی را صورت نداده اند برخی مناطق نیازمند کمک هستند.

ضرورت افزایش اعتبارات سر کویر و بی ارجمند و میامی نماینده شاهرود و میامی در مجلس درباره مشکلات شاهرود و میامی نیز، ابراز کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود و میامی در وضعیت مناسبی نیستند و از سوی دیگر برخی از مردم استان مثل مناطق سر کویر و بی ارجمند از نعمت گاز طبیعی بی بهره هستند ما با وزیر سابق نفت جلساتی را داشتیم و نیاز است که برای گاز رسانی به این منطقه ها اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دامداران شاهرود رفع شود/ برخورد با مدیرکل جهاد استان سمنان

مشکلات دامداران شاهرود رفع شود/ برخورد با مدیرکل جهاد استان سمنان