مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-24سياسي

توسعه مجتمع های گلخانه ای شاهرود/ توزیع و مصرف آب مدیریت شود


استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های کشاورزی شاهرود و همچنین کم آبی در این شهرستان، گفت: توسعه بخش کشاورزی شاهرود با رویکرد مجتمع های گلخانه ای در دستور کار است.

- ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان با بیان اینکه شاهرود ظرفیت های عظیم کشاورزی و تولیدی در این بخش دارد، بیان کرد: برای تقویت بخش کشاورزی باید در راستای توسعه مجتمع های گلخانه ای گام برداشت که این مهم در دستور کار بوده و اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دومین اولویت ما طرح های آبیاری نوین و نیز پوشش انهار است تا بتوانیم بهره وری در بخش کشاورزی را ارتقا ببخشیم، ابراز کرد: با توجه به مشکلات خشکسالی باید مسئولان حوزه جهاد کشاورزی به ظرفیت مهم کشاورزی و دامپروری در شرق استان توجه ویژه داشته باشند.

رفع مشکلات مردم استاندار سمنان با بیان اینکه امروز ترس و هراس دشمنان، پشتیبانی و حمایت مردم از نعمت ولایت است، ابراز کرد: باید متواضعانه در خدمت مردم بود و برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد و ما نیز شانی جز خدمت به مردم برای خودمان قائل نیستیم و لذا معتقد هستیم که مردم به راستی، ارباب هستند و ما رعیت هستیم لذا خالصانه از مدیران نیز می خواهیم تا مشکلات مردم را پیگیری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مجتمع های گلخانه ای شاهرود/ توزیع و مصرف آب مدیریت شود

توسعه مجتمع های گلخانه ای شاهرود/ توزیع و مصرف آب مدیریت شود