مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 14:202021-10-24اقتصادي

ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می شود


مدیر مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران گفت: ساختار شرکت گاز استان بر اساس قابلیت های موجود و طرح های توسعه ای بازنگری می شود.

- مجید کشاورز در بازدید یک روزه از شرکت گاز استان ایلام و در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیاُت رییسه شرکت گاز استان ایلام افزود: باتوجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است و می بایست ساختاری متناسب با فعالیت های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآراریی و بازنگری شود.

وی اظهار داشت: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه اندازی واحدهای صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است که ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک سازی و افزایش بهره وری در دستور کار مهندسی ساختار قرار می گیرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و عملیات اجرایی شرکت گاز استان در حوزه شهری و روستایی گفت: هم اکنون گازرسانی به 100 جمعیت شهری و 97 درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است و عملکرد شرکت گاز استان براساس شاخص های استراتژیک تعریف شده برای شرکت گاز استان در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می شود

ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می شود