مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-24اقتصادي

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد


رییس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید و اضافه کرد: افزایش سطح تسهیلات و وام های رایگان تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس رییس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید و اضافه کرد: افزایش سطح تسهیلات و وام های رایگان تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای شهرستان های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او در نشست همفکری که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع برای توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس برای رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد