مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-24بين الملل

بنت: پوتین گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل دارد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خرسندی از نتایج اولین دیدار خود با رییس جمهور روسیه، گفت که رییس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل دارد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خرسندی از نتایج اولین دیدار خود با رییس جمهور روسیه، گفت که رییس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، طبق بیانیه منتشر شده از دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او امروز (یکشنبه) در آغاز جلسه هفتگی کابینه، دیدار روز جمعه خود با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در شهر سوچی را بسیار خوب و عمیق توصیف و تاکید کرد: پرونده سوریه جایگاه ویژه ای در جدول کاری این دیدار داشت.

بنت اظهار کرد: ما درباره وضعیت فعلی سوریه گفتگو کردیم و با توجه به اینکه روس ها تا حدی از سمت شمال همسایه ما هستند، این نکته اهمیت دارد که شرایط حساس و پیچیده موجود در آنجا را به آرامی و بدون هیچ مشکلی مدیریت کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه با پوتین به توافق های خوبی در این زمینه دست یافته گفت: رییس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل داشت.

او با اشاره به پرداختن به تحولات برنامه هسته ای ایران در گفتگوهایش با پوتین، مدعی شد: مرحله پیشرفته ای که این برنامه به آن رسیده، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت: پوتین گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل دارد

بنت: پوتین گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسراییل دارد