مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-24بين الملل

ششمین روز تحصن معترضان به نتایج انتخابات عراق مقابل منطقه الخضراء


معترضان به نتایج انتخابات عراق که برای ششمین روز متوالی در مقابل منطقه الخضراء تجمع کرده اند، خواستار بازشماری همه صندوق های رای هستند.

- معترضان به نتایج انتخابات عراق که برای ششمین روز متوالی در مقابل منطقه الخضراء تجمع کرده اند، خواستار بازشماری همه صندوق های رای هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، تحصن معترضان به نتایج انتخابات در برابر منطقه الخضراء برای ششمین روز متوالی ادامه دارد.

معترضان خواستار شمارش دستی همه صندوق های رای در سراسر عراق هستند، اما کمیساریای عالی مستقل انتخابات بازشماری همه آرا را غیرممکن و غیرقابل توجیه می داند.

همچنین حضور گسترده نیروهای امنیتی در منطقه الخضراء و اطراف آن ادامه دارد و به گفته شاهدان عینی به تعداد نیروهای امنیتی و ضد شورش عراق در ورودی های منطقه الخضراء به ویژه ورودی پل معلق افزوده شده و آنها در حالت آماده باش برای جلوگیری از ورود معترضان به منطقه الخضراء هستند.

حضور گسترده نیروهای امنیتی در منطقه الخضراء و اطراف آن از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد تا مانع از ورود معترضان به نتایج انتخابات به این منطقه شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین روز تحصن معترضان به نتایج انتخابات عراق مقابل منطقه الخضراء

ششمین روز تحصن معترضان به نتایج انتخابات عراق مقابل منطقه الخضراء