مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-24بين الملل

حمله به پایگاه التنف زنگ هشدار به اسراییل


ایرانی ها هنوز اینجا هستند و مصمم به ادامه راه خود هستند و ما فقط می توانیم فرض کنیم که بعد از واشنگتن، نوبت بعدی اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران، وب سایت اسراییلی اسراییل هایوم در مطلبی مدعی شده حمله چهارشنبه گذشته به پایگاه التنف و محل استقرار نیروهای آمریکایی در مرز عراق وسوریه و اردن ضرب شست و پیام هشداری از جانب ایران به آمریکا و اسراییل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، در این مطلب که به قلم ایال زیسر استاد خاورمیانه دانشگاه تل آویو به نگارش در آمده، حمله اخیر به التنف به عنوان نشانه ای برای شدت گرفتن جنگ نیابتی بین ایران و نیروهای نیابتی شیعه در منطقه از سویی و آمریکا و اسراییل از سوی دیگر توصیف شده است.

در این مطلب آمده: در حالی که دولت بایدن زمان و انرژی زیادی را صرف مجادله با اسراییل بر سر گشایش کنسولگری در شهر اورشلیم (قدس) می کند، اما به نظر می رسد نه انرژی و نه اراده ای برای مقابله با ایران نداشته باشد.

چهارشنبه گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از طریق نیروهای شبه نظامی شیعه خود در داخل عراق به پایگاه نظامی آمریکا در التنف - در مرز سوریه، عراق و اردن- حمله کرد.

این پایگاه که صدها سرباز آمریکایی به همراه پرسنل اطلاعاتی بریتانیا و فرانسه را در خود جای داده است، با هدف مبارزه با داعش ساخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به پایگاه التنف زنگ هشدار به اسراییل

حمله به پایگاه التنف زنگ هشدار به اسراییل