مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-24ورزشي

دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با همتایان اندونزی و ژاپن


رییس کمیته ملی المپیک ایران در حاشیه اجلاس کمیته های ملی المپیک جهان با همتایان خود از اندونزی و ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

- خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بیست و پنجمین اجلاس آنوک (کمیته های ملی المپیک جهان) از صبح امروز به میزبانی شهر کرت یونان آغاز شده که در حاشیه این اجلاس سیدرضا صالحی امیری با رییس کمیته ملی المپیک اندونزی در راستای گسترش همکاری دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست طرفین ضمن استقبال از توسعه همکاری و تبادل مربی و ورزشکار خواستار تنظیم تفاهم نامه ای بلند مدت برای انتقال تجربه و دانش ورزشی بین دو کشور شدند.

صالحی امیری با اشاره به موفقیت های اخیر کشورمان در رشته های مختلف از جمله کشتی به ظرفیت بالای ایران در رشته هایی مانند والیبال، تکواندو، کاراته و … اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم برای رشد این رشته ها در اندونزی هم مربی اعزام کنیم و هم زمینه برپایی اردوهای مشترک را فراهم سازیم.

راجا ساپتا نیز از آمادگی این کشور برای هر گونه حمایت و همکاری در زمینه رشته های موفق کشورش خبر داد و اظهار داشت: در اولین فرصت نمونه اولیه تفاهم نامه را برای بررسی طرف مقابل و امضا در دیدار آتی ارسال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با همتایان اندونزی و ژاپن

دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با همتایان اندونزی و ژاپن