مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-24سياسي

مقاومت عراق بیانیه شورای امنیت درباره انتخابات را محکوم کرد


گروه های مقاومت عراق ضمن انتقاد از شتاب زدگی شورای امنیت در استقبال از انتخابات پارلمانی اخیر این کشور، از نهادهای بین المللی خواستند به حاکمیت عراق احترام بگذارند.

- گروه های مقاومت عراق ضمن انتقاد از شتاب زدگی شورای امنیت در استقبال از انتخابات پارلمانی اخیر این کشور، از نهادهای بین المللی خواستند به حاکمیت عراق احترام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در توییتی از شتاب زدگی شورای امنیت در تبریک نتایج انتخابات عراق با وجود غیرقانونی بودن آن تا این لحظه ابراز تعجب کرد.

الخزعلی در توییت خود با اشاره به نشانه های شکست انتخابات عراق را که به مخالفت جمعی تمامی تشکل های عراقی و اکثریت احزاب سیاسی این کشور ختم شده و تظاهرات هایی را در استان های مختلف در پی داشت، تمامی نهادهای بین المللی را به بی طرفی و برخورد حرفه ای با پرونده عراق و احترام به حاکمیت ملی و قوانین آن دعوت کرد.

ابوعلی العسکری، مسؤول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق نیز گفت: این انتخابات بزرگترین عملیات کلاه برداری از مردم عراق است و همه ملت گفتند که صرف نظر از فداکاری ها، دربرابر این جنایت تاریخی هرگز سکوت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عراق بیانیه شورای امنیت درباره انتخابات را محکوم کرد

مقاومت عراق بیانیه شورای امنیت درباره انتخابات را محکوم کرد