مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-24پزشكي

ارائه خدمات درمانی گروه های جهادی در بخش لیردف جاسک


مدیر مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) از ویزیت رایگان در تخصص های دندانپزشکی، متخصص زنان، سونوگرافی و جراحی ارولوژی بیماران محروم و نیازمند در بخش لیردف شهرستان جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن پورجوپاری اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های این مرکز ارائه خدمات ضروری در حوزه سلامت به محرومان و نیازمندان است که این بار به همت جهادگران مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی نیازمندان بخش لیردف شهرستان جاسک اقدامات ارزشمندی ارائه شد.

پورجوپاری با اشاره به اینکه هزینه های دندانپزشکی در ایران بسیار بالا است و بسیاری از افراد محروم و نیازمند توانایی مالی برای درمان ندارند، عنوان کرد: در این راستا مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند را در رشته های دندانپزشکی، پزشکی داخلی، متخصص زنان، سونوگرافی و جراحی اورولوژی را برگزار کرد.

  مدیر مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) با بیان اینکه محرومین و نیازمندان توسط گزارشات میدانی، مردمی و درخواست های مسئولین محلی شهر و شهرستان شناسایی و نوبت دهی می شوند، اظهار کرد: در این طرح بیش از 2300 نفر از مردم بخش لیردف از توابع شهرستان جاسک ویزیت رایگان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی گروه های جهادی در بخش لیردف جاسک

ارائه خدمات درمانی گروه های جهادی در بخش لیردف جاسک