مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-24اجتماعي

تنها دو شهر بیجار و مریوان دارای پیست اسکیت هستند


رییس هیأت اسکیت استان کردستان گفت: عدم همکاری شهرداری ها در استان موجب شده است که تنها دو شهر بیجار و مریوان دارای پیست اسکیت استاندارد باشند.

- ابوذر عباسی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: هم اکنون در مرکز استان کردستان با دارا بودن یک سوم جمعیت کردستان فاقد پیست استاندارد اسکیت هستیم و ورزشکاران ما در خیابان های پرتردد و جاده های اطراف شهر مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: این در حالی است که شهرداری سنندج به صورت غیرتخصصی از پیست اسکیت پارک ملت این شهر بهره برداری می کند و اقدام به ارائه آموزش های غیر استاندارد و بدون تأییدیه این هیأت می کند.

عباسی اظهار کرد: به دلیل نگاه سلیقه ای مدیران شهرداری سنندج هم اکنون ورزشکاران حرفه ای استان از حضور در پیست اسکیت این شهر محروم بوده و مجبورند در جاده های استان تمرین کنند.

وی گفت: برای ایجاد مکانی مختص به اسکیت در مزایده پارک ملت سنندج شرکت کردیم ولی در نهایت تأسف شهرداری با ما مخالفت کرد و خودشان بدون مجوز در حال آموزش دادن هستند و از نظر ما صلاحیت این کار را ندارند.

عباسی در خصوص وضعیت هیئت اسکیت کردستان اضافه کرد: در هیچ کجای استان بجز مریوان و بیجار پیست استاندارد اسکیت نداریم و ورزشکاران کردستانی مکان تخصصی اسکیت ندارند و مجبورند در جاده هایی که آسفالت نرمی دارند، فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دو شهر بیجار و مریوان دارای پیست اسکیت هستند

تنها دو شهر بیجار و مریوان دارای پیست اسکیت هستند