مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-24ورزشي

توافق سازمان لیگ با استقلال برسر واگذاری تبلیغات محیطی


نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولان سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان درباره تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیئت رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، معاون حقوقی باشگاه استقلال با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران باشگاه استقلال، اهالی فوتبال و رسانه های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور مهدی علی نژاد معاون محترم وزارت ورزش، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، حیدر بهاروند ریاست سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: حمید سجادی، معاون محترم وزارت را برای بررسی و حل و فصل موضوع معرفی کرد و با ورود مهدی علی نژاد مقرر شد پس از تصویب هیئت رییسه محترم سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سازمان لیگ با استقلال برسر واگذاری تبلیغات محیطی

توافق سازمان لیگ با استقلال برسر واگذاری تبلیغات محیطی